Klacht: Coating komt los

op 22 juli 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Beste

Mijn coating aan de binnenkant komt volledig los!
Reeds kontackt opgenomen met Menen bij Mvr Vanhouwe Kortrijkstr 2
Ze bied mij 50´% korting op nieuwe glazen omdat dit niet mag zijn!
Ik ben daar niet mee akkoord daar het toch mijn schuld niets is EN DAT KAN TOCH NIET!
IK vraag daarom nieuwe glazen ! anders ga ik verder op TEST AANKOOP MEDIA en meer!
Mijn klant ref is 1493307
Bril is kraswerend + super AR + cleancoat
Aankoop bril 08/10/2014 MAAR DAT WIL NIKS ZEGGEN (zeker niet afkomen met garantie is vervallen want dat weet ik al en is zever !!!
Ps ben wel bereid om nieuwe montuur te kopen bij u zo hebt u er ook iets aan!
Mvg Filip De Winter
Laagweg 47
8940 Wervik
+32/475/924681
fdwfalco@hotmail.com

Nieuwe glazen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 22 juli 2017 om 09:24 geantwoord

Heeft op 22 juli 2017 om 10:35 geantwoord

Ik ga niet akkoord en zal verderop gaan zal folders met foto's van de bril in de regio plaatsen en ook kontact op nemen met Test aankoop ik zal de bril door mijn zuster laten testen in het labo te Gent en de rekening u toesturen! Ook zal ik dit plaatsen op de media MOOIE Reclame voor Hans anders Proficiat mvg. Filip De Winter

Bericht van Hans Anders

2 maanden geleden - Beste heer De Winter, Ik vind het spijtig dat u niet tevreden bent. Wanneer u zelf besluit om de bril te laten testen is het niet mogelijk om deze kosten op Hans Anders te verhalen. Deze kosten zijn voor eigen rekening. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht fdwfalco

2 maanden geleden - Beste Kunnen we niet tot een schiking schiking komen 75% en ik zal nog een nieuwe montuur bij u kopen Mvg Filip

Reactie van de melder van de klacht fdwfalco

2 maanden geleden - Beste Kunnen we niet tot een schikking komen 75% en ik zal nog een nieuwe montuur bij u kopen Mvg Filip

Bericht van Hans Anders

2 maanden geleden - Beste heer De Winter, U stelt een tegenvoorstel van 75%. Wij blijven bij ons aanbod van 50% korting uit coulance. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht fdwfalco

2 maanden geleden - Ok als het zo is zal ik de folders drukken en in de brievenbussen plaatsen in Menen en opstreek ook zal ik het aatsen op Fb Twitter enz .ook zal ik bij druke dagen aan de deur van verschillende winkels staan en mijn bril tonen aan de klanten! Aan u de keuze.

Alle klachten die gemeld zijn door fdwfalco