Klacht: coating brilglazen laten los.

op 19 juli 2017 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Het is nu al voor de 2e keer dat de coating van de brilglazen binnen 2 jaar los laat. Gevolg een wazig glas. Bij Pearl Woensels markt Eindhoven hebben ze iedere keer een andere verklaring voor het euvel. De eerste keer zou transpiratie de oorzaak zijn. De 2e keer een krasje dat de coating laag beschadigd heeft en dat het daardoor los zou laten.

Kortom de verantwoordelijkheid voor dit euvel ligt volgens Pearl bij de klant. Ik denk dat de kwaliteit van de glazen en/of de coating de oorzaak is van dit euvel.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

Bericht van Pearle

3 maanden geleden - Geachte heer Van Huijgevoort, Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw bericht. Onze procedure is dat er te allen tijde ruggespraak gehouden wordt met de winkel waar uw bericht over gaat om tot een onderbouwd oordeel te komen. Al naar gelang hetgeen u ons voorlegde kunt u bericht van hetzij de betreffende vestiging hetzij via ons hoofdkantoor ontvangen. Wij doen ons uiterste best om u binnen 2 weken een reactie te geven. Op voorhand danken wij u voor uw begrip en spreken onze waardering ervoor uit dat u de tijd en moeite heeft willen nemen ons attent te maken op uw mening. Met vriendelijke groet, Pearle consumentenservice

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 02 augustus 2017 om 14:39 geantwoord

Beste heer van Huijgevoort, Wij bieden excuses aan voor het ondervonden ongemak. Er is contact geweest met onze collega's in Eindhoven en zij hebben u uiteindelijk een oplossing geboden waarmee u akkoord bent gegaan. Wij gaan er daarmee vanuit dat de kwestie naar voldoening is afgehandeld. Vriendelijke groeten, Pearle Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Ton van Huijgevoort