Klacht: PornNow

op 16 augustus 2019 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Er is 3 keer €4,50 afgeschreven voor een of andere dienst van CMTelecom voor PornNow. Ik heb mij nooit ergens voor aangemeld of gebruik gemaakt van deze dienst. Tevens heb ik ook geen toestemming gegeven om geld af te schrijven voor een betaalde dienst. Ik ben zeer gefrustreerd over het feit dat dit zomaar kan. Ik wil dat ik wordt afgemeld voor deze dienst en dat het ten onrechte afgeschreven bedrag teruggestort wordt.

Als ik ben afgemeld voor deze dienst en als het ten onrechte afgeschreven bedrag terug is gestort.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CMTelecom over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 09 oktober 2019 om 10:15 geantwoord

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Heeft op 09 oktober 2019 om 10:23 geantwoord

CMTelecom heeft helemaal geen contact opgenomen met mij! Laat staan dat de klacht naar tevredenheid is opgelost! Het afgeschreven bedrag is ook nog niet teruggestort!

Alle klachten die gemeld zijn door sozcan11