Klacht: Porn Now

op 03 september 2019 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ik heb al een maand last van smsjes van een of ander abbonement die ik nooit heb kunnen aanmaken.. er gaat 4 euro 50 van de bankrekening van mijn moeder af en ik zou graag willen dat dit stopt. Kunnen jullie mij helpen?? Dankjulliewel.

Als ik dit soort smsjes niet meer krijg en als er niks meer van de bankrekening van mijn moeder af gaat!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar CMTelecom over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 09 oktober 2019 om 10:16 geantwoord

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Alle klachten die gemeld zijn door -L0S3Rx