Klacht: Onterechte SMS kosten

op 24 september 2019 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ik ontving 4 SMS-jes van ieder € 3,- per sms op een tijdstip waarop ik mij onmogelijk zelf heb kunnen aanmelden. In totaal werd € 12,- op de factuur in rekening gebracht en van mijn bankrekening afgeschreven.
Dit was in oktober 2018, nu lees ik dat meer mensen dat probleem hadden

Die 12 euro moet teruggestort worden.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CMTelecom over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 11 november 2019 om 14:40 geantwoord

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Alle klachten die gemeld zijn door efvanos