Klacht: Onmogelijk om op te zeggen

op 19 september 2019 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Heb al via meerdere manieren geprobeerd de dienst op te heven. Daarbij heb ij nooit iets getekentgeaccepteerd om mijn gegevens te versturen en dus zeker niet een abonnement op aan te schaffen..

Als dit afgezegd wordt. En geen kosten meer hoef te betalen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CMTelecom over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 11 november 2019 om 14:33 geantwoord

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Alle klachten die gemeld zijn door Geenmailadres