Mijn Klacht:
Ongewenst SMS berichten sturen naar mijn zoon en deze in rekening brengen. Stop zetten gaat niet, want de 5566 kan niet worden terug ge-SMS’t.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als 100% is terug betaald.

Suhaal op 21 april 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten
Ongewenst SMS berichten sturen naar mijn zoon en deze in rekening brengen. Stop zetten gaat niet, want de 5566 kan niet worden terug ge-SMS’t.
Ik ben tevreden als 100% is terug betaald.
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CMTelecom over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 29 mei 2017 om 12:54 geantwoord
CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.
De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.
Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.
Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl