Klacht: ongevraagde reklame-sms’en.

op 23 september 2019 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Betreft : Klacht over ongevraagde sms’en van CM Telecom
CM Telecom stuurt mij bijna dagelijks reklame-sms’en op mijn gsm.
Ik heb hier nooit om gevraagd!
Bovendien laten ze mij via mijn telefoonrekening hiervoor telkens 2,- € betalen.

Ik wil dat deze afzetterij stopt, en dat de onterecht door mij betaalde kosten aan mij worden terugbetaald.
mvg,
Margaretha de Boeck

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CMTelecom over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 11 november 2019 om 14:37 geantwoord

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Alle klachten die gemeld zijn door marg de boeck