Klacht: Ongevraagde betaalde smsjes

op 15 maart 2019 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Mijn zoontje heeft afgelopen dagen voor 48,00 aan sms’jes ontvangen van jullie. Wij hebben geen idee hoe dit kan. Hij heeft zich nergens voor aangemeld. Kan dit nagekeken worden…

Terugbetaling van de kosten

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 04 juli 2019 om 16:28 geantwoord

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Alle klachten die gemeld zijn door Jonoura