Klacht: Ongevraagd betaalde SMS diensten CMTelecom

hammerman op 01 april 2024 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg al sinds april vorig jaar maandelijks ongevraagd op mijn factuur betaalde sms diensten van 4004-CMTelecom-200 4004-CMTelecom-300. Ik wil hier van af en wil het bedrag terug wat van mijn rekening is afgeschreven.

Contact gehad met mijn provider maar nog steeds last van de SMS diensten. Graag hulp!

Gewenste Oplossing:

Het stoppen van de SMS dienst en terugbetaling van het bedrag wat ongevraagd is gefactureerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CMTelecom over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

CMTelecom

Heeft op 23 mei 2024 om 14:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.
De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.
Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.
Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hammerman