Klacht: Ongevraagd betaalde SMS diensten CMTelecom

hammerman op 01 april 2024 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ik krijg al sinds april vorig jaar maandelijks ongevraagd op mijn factuur betaalde sms diensten van 4004-CMTelecom-200 4004-CMTelecom-300. Ik wil hier van af en wil het bedrag terug wat van mijn rekening is afgeschreven.

Contact gehad met mijn provider maar nog steeds last van de SMS diensten. Graag hulp!

Het stoppen van de SMS dienst en terugbetaling van het bedrag wat ongevraagd is gefactureerd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CMTelecom over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

CMTelecom

Heeft op 23 mei 2024 om 14:46 geantwoord

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hammerman