Klacht: Facturen van ongevraagde dienst !!

op 15 augustus 2019 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Op mijn vodafone abonamment staat een ongevraagde dienst afgeschrijven ,Rekening mei 315060397066 € 9,- Juni 315063357201 € 18,- Juli 315066460708 €18,- augustus 315069452247 € 22,-

Deze onterechte diensten moeten stoppen en alle onterecht aangerekende diensten onder het zogenaamde Op vodafone facturen dienen te worden terugbetaald. Er dient een rechtszaak tegen dit bedrijf te worden opgestart wegens diefstal.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CMTelecom over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 09 oktober 2019 om 10:15 geantwoord

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Alle klachten die gemeld zijn door kilo1315