Klacht: Onbruikbare Samsung note 3

op 02 november 2014 over clonekopen.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik had een Samsung note 3 aangeschaft bij clonekopen.nl.
Ik kreeg mijn telefoon 2 dagen na betaling, gewoon goed verzorgd etc.
Maar met het opladen van de telefoon en bijgeleverde oplader, merkte ik dat de oplader super heet word en raar geluid maakte. Deze oplader gebruik ik nu niet meer, gebruik nu enkelt het kabeltje met een andere stopcontact kopje (waar de USB kabel in kan).

Ook staat er op mijn telefoon 100% batterij, maar na nog geen 1 uur gebruik en dan is mijn batterij nog 20%, terwijl ik een vriend of kennis whatsappt.

Ook toets de Samsung ‘uit zich zelf’ andere woorden, zo typ ik naar een vriend, hoe gaat het. En vervolgens doe ik niks op mijn toetsenbord en dan krijgt de telefoon weer een ‘kuur’, hij typt bijv. Uhjndjsndjsxbhb en dan probeer je dat te wassen door op backspace te tikken, die werkt niet. Ook stopt het typen pas als ik mijn batterij uit de telefoon haal en opnieuw opstart.

Niet.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over clonekopen.nl

Reactie van de melder van de klacht dopos

5 jaren geleden - De oplossing is uiteraard dat ik graag mijn 189€ terug krijg! (Hoort bij de klacht onbruikbare Samsung note 3)

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over clonekopen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dopos