Klacht: Waardebon met als titel CADEAU

op 15 mei 2019 over Claudia Strater in de categorie Kledingwinkels

Claudia Strater had een actie, waabij je 30 euro korting zou krijgen op je aankoop van 150 euro of meer.

Leuk, dacht ik, en bestelde online een jurk, in maat 36 en voor de zekerheid ook in maat 38. Deze jurk was 179,95. De jurken ontving ik, maat 36 was de juiste maat en maat 38 heb ik teruggestuurd. Echter, bij de berekening van de teruggaaf kreeg ik maar 15 euro korting op de jurk die ik hield (terwijl die dus qua prijs nog steeds ruim boven de 150 euro was) en de andere 15 euro hoorde zogenaamd bij de teruggestuurde jurk. Ik vind deze berekening totaal niet logisch. Als ik in de winkel meteen de juiste maat had gevonden en de kortingsbon had gebruikt, had ik wel 30 euro korting gekregen, en ook als ik online meteen de juiste maat had besteld. Ik woon helaas vrij ver van een Claudia Strater winkel. Heb CS klantenservice gebeld en het antwoord is: ja, we begrijpen uw klacht, maar we kunnen er helaas niets aan doen. Zo is het bedacht en zo staat het in de regels. Dat was het dan. Ben echt teleurgesteld in Claudia Stater, en hun service, met name ook omdat ik een trouwe klant ben en er altijd regelmatig kocht. Ben daar nu wel even klaar mee.

Als ik alsnog de 15 euro korting voor de jurk van 179,95 euro krijg.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Claudia Strater over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Calgary77