Klacht: Niet weten welke maat de klant heeft

op 03 april 2018 over Claudia Strater in de categorie Kledingwinkels

In filiilaal Maastricht vroeg ik naar een jurk die op de website in mijn maat 36 is uitverkocht, toevallig was ik in Maastricht en ging naar Claudia Strater op zoek naar de jurk in mijn maat. Ik vroeg de verkoopster naar de jurk, ze zei deze is uitverkocht maar zal even kijken of er nog voorraad n stock is, ze kwam terug met een maat 40 waarop ik zei dit is te groot waarop de verkoopster zei dat je het niet kon zien onder mijn halflange vlindermouw jas, waarbij een klant moest lachen om deze opmerking.
Ik dacht als verkoopster zeker bij Claudia Strater moet men zo professioneel zijn om te kunnen inschatten welke maat een klant heeft, k vond het zeer ondeskundig van de verkoopster

Ten 1ste iedere klant begroeten. groot klein dik of dun
Ten 2de deskundig ervaring is zeer gewenst voor kwalitatieve kleding in het hoogsegment van de verkoopsters.
3de Open staan voor iedere klant want de klant is koning en als de houding van de verkoopster niet kloppen wil je al gelijk niks meer kopen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Claudia Strater over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door gaternamaro