Klacht: Terugstorten reissom geannuleerde reis door Citytijger

op 20 november 2017 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 17 augustus 2017 een betaling van 487,14 euro gedaan aan Citytijger voor een busreis naar Euro Disneyland op 16/09/2017 voor 4 personen. Deze reis is zonder opgaaf van reden geannuleerd. Ik heb een paar emails verstuurd voor het terugkrijgen van mijn geld. Maar zonder succes. Ook heb ik hierna op 8 september een email van ene backoffice.nl@citytijger.com ontvangen met de mededeling dat hun dienstverlening is gestopt maar dat zij het betreffend bedrag zsm retour zullen storten. Ik heb echter tot heden (20 november 2017) mijn geld nog niet ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als ik het bedrag van 487,14 op mijn rekeningnummer teruggestort krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Citytijger.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Citytijger.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bote Care