Klacht: Reis geannuleerd

Olga251284 op 20 april 2017 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb reis naar Disneyland Parijs geboekt en
Op het laatste moment werd de reis geannuleerd.
Ik heb gelijk een mail gestuurd dat ik per direct het geld terug gestort wil hebben. Is nog steeds het gelt niet terug gestort.

Gewenste Oplossing:

Nog geen oplosing

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Citytijger.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Citytijger.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Citytijger.com

Heeft op 23 mei 2017 om 20:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Olga,

Allereerst is het natuurlijk heel vervelend om te horen dat uw reis is geannuleerd in verband met onvoldoende animo. Onze administratie is recent verplaatst, hierdoor stonden betalingen in ons systeem als 'uitbetaald' terwijl dit niet het geval was.

Een retourbetaling gebeurd altijd binnen 2 weken, per direct kunnen wij dus niet overmaken.

Mijn collega heeft dit voorval met u heeft opgelost. Mocht dit niet zo zijn, dan hoor ik dat graag spoedig via [email protected]. Dan kan ik het voor u oplossen.

Met vriendelijke groet,
CityTijger Travel B.V.

Desiree

Alle klachten die gemeld zijn door