Klacht: geld niet teruggestort

op 22 maart 2016 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Reisboeking geplaatst bij Citytijger, meerdere malen gevraagd om mijn ticket, ook niet ontvangen. na weken, heb ik een mail ontvangen dat mijn boeking geannuleerd is en dat het bedrag teruggestort wordt. Tot op heden nog niets ontvangen, meerdere malen gemaild, maar geen reactie!. zie bewijs.

Gewenste Oplossing:

niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Citytijger.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Citytijger.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Citytijger.com

Heeft op 22 maart 2016 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Naima,

Ik zie dat mijn collega net je e-mail heeft beantwoord binnen 2 uur. De betaling stond bij ons al op uitgevoerd vandaar dat je nog niets had ontvangen.

De betaling is inmiddels overgemaakt en moet op je rekeningnummer staan. Mocht je het nog niet hebben ontvangen, neem dan even telefonisch contact op met onze klantenservice.

Excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sebastian Verhoef
CityTijger.com

Alle klachten die gemeld zijn door 15868703