Klacht: Geen teruggave reissom na door bedrijf geannuleerde reis.

op 28 januari 2018 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In januari 2017 had ik bij Citytijger een reis voor 2 personen naar Londen geboekt. Een paar dagen voor vertrek werd door Citytijger de reis geannuleerd ivm onvoldoende belangstelling. Sindsdien probeer ik mijn reissom van €85,00 terug te krijgen. Op mijn vele mails wordt niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag de reissom teruggestort krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Citytijger.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Citytijger.com nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Groeten van Max

1 jaar geleden - Goedendag,Wat een vervelende situatie. Wellicht kunnen wij van Groeten van Max u verder helpen. Kunt u uw contactgegevens mailen naar groetenvanmax@tuvalu.nl? Ik hoor graag het volledige verhaal.Met vriendelijke groet, Denise - Redactie Groeten van Max

Alle klachten die gemeld zijn door Anne Hazeleger