Klacht: geannuleerde reis

op 08 januari 2018 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Helaas heb ik een deal afgenomen van citytijger om met 2 personen een dagje London te doen voor bijna 80 euro… Deze trip was helaas kort voor de trip geannuleerd. Volgens hun zeggen kon ik de reis of om boeken naar iets anders of wachten tot het London tripje weer door kon gaan. Wij besloten te wachten. Helaas is City tijger op geen enkele manier te bereiken en lijkt het dat ik naar mijn centen kan fluiten.. Heeft u hier een oplossing voor ??
MVG

Wanneer ik mijn geld terug gestort krijg,

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Citytijger.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Citytijger.com nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Groeten van Max

1 jaar geleden - Goedendag,Wat een vervelende situatie. Wellicht kunnen wij van Groeten van Max u verder helpen. Kunt u uw contactgegevens mailen naar groetenvanmax@tuvalu.nl? Ik hoor graag het volledige verhaal!Met vriendelijke groet, Denise - Redactie Groeten van Max

Bericht van Groeten van Max

1 jaar geleden - Wat een vervelende situatie. Wellicht kunnen wij van Groeten van Max u verder helpen. Kunt u uw contactgegevens mailen naar groetenvanmax@tuvalu.nl? Ik hoor graag het volledige verhaal!Met vriendelijke groet, Denise - Redactie Groeten van Max

Alle klachten die gemeld zijn door BiancaenDano