Mijn Klacht:
In juli vorig jaar heb ik bij City Cars in Vaassen een drie jaar oude buscamper gekocht. Tijdens het verkooptraject was de eigenaar vriendelijk en behulpzaam. Bij het ophalen van de camper op 2 augustus ontbrak echter de navigatiekaart (navicard). Na meerdere telefoongesprekken, e-mails en WhatsApp-berichten heeft City Cars geen navicard geleverd, ondanks toezeggingen dat dit zou worden opgelost. Het gaat niet alleen om de waarde van de navicard, maar vooral om het niet nakomen van afspraken en het gebrek aan opvolging. Hierdoor ben ik teleurgesteld in de aftersales van City Cars en wil ik toekomstige kopers waarschuwen om goed te controleren wat er wordt geleverd en afspraken schriftelijk vast te leggen.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om toezending van de navicard of de waarde van de navicard in geld, zodat ik deze zelf kan aanschaffen.


