Klacht: Uitverkochte fiets, drie dagen na de bestelling

op 12 augustus 2019 over City-Bikes.nl in de categorie Internetshops - Fietsen

Drie dagen geleden heb ik een fiets besteld en dit ging prima. Alleen heb ik nu sinds vrijdag gewacht en kreeg ik vandaag een bericht dat de fiets die ik besteld heb, ineens uitverkocht is. Belachelijk. Hier heb ik 3 dagen op gewacht en naar uitgekeken.

Als ik de fiets vandaag krijg, maar dat is helaas niet mogelijk.
Ook zal ik geen 2-4 weken wachten, want dit is belachelijk en erg onnodig. Dit komt ook niet van pas, omdat ik de fiets gauw nodig heb.

Erg jammer..

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over City-Bikes.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over City-Bikes.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door City-Bikes.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat City-Bikes.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

City-Bikes.nl

Heeft op 23 augustus 2019 om 15:04 geantwoord

Beste,

Excuses voor het ongemak hiermee.
Uw fiets was niet direct leverbaar en daarom was uw bestelling vertraagd helaas. U was hierover bericht per mail en toen had u ervoor gekozen om de order te annuleren en dat is direct gedaan en de factuur van Afterpay ingetrokken.
Indien u de fiets die nu wel voorradig is wilt bestellen krijgt u daar een gratis fietsmand bij ter compensatie.

Met vriendelijke groeten,
Ruben
City Bikes

Heeft op 23 augustus 2019 om 16:05 geantwoord

De fiets die ik daarna had geannuleerd, was niet meteen geannuleerd. Ik had gebeld en een medewerker vertelde mij er meteen mee aan de slag te gaan en na 24 uur was dit nog niet gebeurd.

Later heb ik nog een keer gebeld en toen sprak ik een andere medewerker en deze heeft het wel snel opgelost. Maar ook niet per se \"meteen\" zoals gezegd werd.
Jammer dat ik er nog een keer over moest bellen.

En een tip van mij voor City Bikes is om dan een artikel niet als 'Leverbaar' neer te zetten op de site als ie na 2/3 dagen ineens uitverkocht is (net wanneer hij binnen hoort te komen).

Alle klachten die gemeld zijn door Heyniem