Klacht: Leveren kapotte fiets, en naleveren van ketting doen ze niet, klantenservice is slecht te bereiken

op 06 augustus 2019 over City-Bikes.nl in de categorie Internetshops - Fietsen

Op 22 juli heeft mijn dochter van haar verjaardagsgeld een fiets gekocht bij city-bikes. Een mintgroene, deze zou de volgende dag geleverd worden, alleen na bellen bleek de fiets niet eens op voorraad en moest ze voor een andere kiezen…zo gezegd zo gedaan, nieuwe fiets is binnen, man zet hem in elkaar, dochter wil weg fietsen, bam ketting door tweeën. Hup weer bellen steeds 20 minuten in de wacht. Ketting zou nageleverd worden…. nu 1,5 week verder nog steeds geen ketting, weer gebeld vrijdag hij komt dinsdag, vandaag is het dinsdag en nog steeds is de ketting niet ontvangen door het DHL. Hoe leg je dit uit aan een meisje van 7 die van dr eigen centjes een fiets koopt van 175 euro en er na 3 weken nog steeds niet op kan fietsen? HET IS GEWOON SCHANDALIG!!!!!

Wanneer ze de ketting leveren en op zijn minst een vergoeding gaan regelen!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over City-Bikes.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over City-Bikes.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door City-Bikes.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat City-Bikes.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

City-Bikes.nl

Heeft op 06 oktober 2019 om 14:30 geantwoord

Wij hebben uw klacht ontvangen en het intern besproken.
Wij kunnen de fiets terug nemen en het aankoopbedrag crediteren of de gemaakte kosten van de fietsenwinkel aan u crediteren.

Ik hoor nog graag waar uw voorkeur naar uitgaat.

Met vriendelijke groeten,
Ruben