Klacht: Bedrog

op 29 mei 2014 over Cinecity in de categorie Bioscopen & Theaters

Vandaag 29 mei 2014, wilden wij met zijn vieren naar de bioscoop in vlissingen om de film X-men te zien de film zou om 16:00 uur draaien. Dit was het enige tijdstip dat wij naar de bioscoop konden gaan. Op de site stond dat deze film in 3-D uitgezonden zou worden om 16:00 uur en om 22:00 uur. Maar 22:00 paste niet bij onze planning. Dus vandaar dat wij om 16:00 gingen.

Wij zijn vervolgens met z’n vieren vanuit Goes naar Vlissingen gereden, toen wij bij de bioscoop aankwamen en kaartjes wilden bestellen zagen wij op een scherm dat de X-men alleen in 2-D draaide terwijl er op de site beschreven stond dat het in 3-D uitgezonden zou worden.

Omdat het een stuk rijden is hebben wij besloten naar een andere film te gaan omdat het zonde van de benzine en de kosten van de benzine zou zijn.

De medewerkster wist niks van de site af en kon ons dus ook niet vertellen waarom het op de site wel stond dat het in 3-D uitgezonden zou worden. Wij vinden dit erg slordig en onprofessioneel.

Als wij wisten en zagen op de site dat de film alleen in 2-D draaide, dan zouden wij niet naar de bioscoop gegaan zijn. Wij vinden dit zonde van ons geld.

Een vergoeding of de bioscoopkaarten terug betaald krijgen.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cinecity

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr.dim