Klacht: Aanvangstijd film/reclame

op 27 september 2015 over Cinecity in de categorie Bioscopen & Theaters

Op internet en bij Cinecity, staan er aanvangstijden van films. Deze zijn naar mijn idee niet correct, het betreft een verschil van +/- 15minuten te vroeg.
In deze 15 minuten wordt er continue reclame getoond, dus geen film.
Byv. Op je ticket staat dat de film om 19uur begint, maar de filmvertoning begint dus feitelijk om 19:15.
15minuten reclame, dit terwijl je al een forse ticketprijs hebt betaald.
Dan de 3D bril, deze krijg je gratis uitgereikt voor aanvang van de film, maar na afloop van de film zie je ze verspreid in de filmzaal als afval liggen. Om het milieu te sparen, zou er ook eens gedacht kunnen worden aan een korting voor klanten die zelf een 3D bril meenemen naar de film, dit stimuleert filmbezoekers de bril mee te nemen naar huis, om hem bij het volgende filmbezoek bij Cinecity weer mee te nemen. Tevens spaart dit Cinecity aanschafkosten van weer een doos 3D brillen.

Eigenlijk al omschreven in de klacht:

1- zoveel mogelijk reclame weren uit de filmzaal.
2- correcte vermelding van de aanvangstijd van de film op: de website van Cinecity/bij aankoop van ticket/ en op het ticket zelf.
3- filmbezoekers stimuleren bij een volgend bezoek aan Cinecity de 3D bril mee te nemen.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cinecity

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cinecity nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Corne37