Vanmorgen een schade van een glasvezel huisaansluiting doorgegeven, maar volgens de bewoner nog niemand geweest. Adres:Varelseweg 40 Hulshorst. Klic: 20G616901 en 20C037214. JWaayman Van Gelder Bv Tel: 0651145668 Lees meer

Ik heb een jaar glasvezel gehad via Caiway. Vervolgens opgezegd maar nu heeft CIF 13x vastrecht afgeschreven. Door de corona crisis zijn ze blijkbaar niet telefonisch bereikbaar en op email reageren ze niet. Nadat ik laatste afschrijving had laten terugstorten... Lees meer

Ik heb 1600,00 ineens betaalt voor aanleg glasvezel in het buitengebied. Stom achteraf want nu heb ik geen tools meer om CIF tot medewerking te dwingen. Het is nu maandag en ik zit al sinds woensdag avond zonder TV en... Lees meer

Caiway is nog steeds de alleenheerser op het glasvezelnet in Westland, prijzen blijven stijgen, maar de leveringen en service wordt alleen maar slechter, Replay tv, waarbij je het programma vanaf het begin kunt starten werkt al weken niet meer, maar... Lees meer

Ik ben nu verplicht met fiber of cadeau in zee te gaan. Caiway al geprobeerd na 6 maanden contact ontbonden omdat ze zit niet aan de afspraak hielden en veel storing hadden. Fiber heb ik geen vertouwen in. Dus het word nu tijd... Lees meer

Bij de aanleg van glas is er 1 klein stukje buitendijks vergeten aan te leggen, het glas ligt vlak bij aan de binnenkant van de dijk. Het is dan ook onbegrijpelijk dat de huizen aan de buitenkant niet op glas... Lees meer

Ik ben gebonden aan CIF en heb dus keuze uit 3 providers, die A) 35% duurder zijn dan de markt B) geen competentie hebben omtrent zakelijk internet anno 2018 en C) totaal niet weten waar ze mee bezig zijn Lees meer

We hebben glasvezel dat is aangelegd door CIF, en daar kun je dus geen KPN op krijgen omdat ze alleenrecht hebben. Bij electriciteit en gas kun je toch ook kiezen voor welke aanbieder je wilt. Waarom dan ook niet bij... Lees meer

Wij wonen in Rhoon essendael Isaac Israelslaan 10. Caiway is drama, onvriendelijk, egoistisch. Niks mogelijk. Slecht luisteren. Dure abonnementen. Slecht internet. TV is o.k. maar een tweede kabel kastje in huis lastig. Kortom we zijn zo boos op CAIWAY en... Lees meer

ik zit al 2 jaar vast aan Caiway omdat verder niemand hier (nieuwbouw De Lier) mag leveren. Lees meer
