Klacht: te veel afgeschreven, niet bereikbaar

b.schut op 30 april 2020 over CIF glasvezel in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een jaar glasvezel gehad via Caiway. Vervolgens opgezegd maar nu heeft CIF 13x vastrecht afgeschreven. Door de corona crisis zijn ze blijkbaar niet telefonisch bereikbaar en op email reageren ze niet. Nadat ik laatste afschrijving had laten terugstorten krijg ik een aanmaning en wordt er gedreigd met deurwaarder. Vervolgens al een aantal keer een email gestuurd maar geen reactie. Heb in de email aangegeven dat ik bereikbaar ben op mijn mobiel voor uitleg, maar geen reactie tot op heden. In juni hadden ze 2x een termijn afgeschreven en had ik destijds geen probleem van gemaakt.

Gewenste Oplossing:

Als er contact met mij wordt opgenomen (telefonisch of via email) en dat de dubbele afschrijving van juni 2019 wordt teruggestort.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CIF glasvezel

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CIF glasvezel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door b.schut