Klacht: te laat leveren meubelen

op 08 oktober 2012 over chesterfieldshowroom.nl in de categorie Internetshops - Meubels

we hebben op 22 juni ons bankstel met 2 stoelen en een poef besteld, Week 25/26 Wij hebben een aanbetaling gedaan van 10% voor opdracht. Daarna zou er een levertijd in gaan van 10 weken. Na de 10 weken heb ik gevraagd wat de exacte lever dag wordt maar kreeg te horen dat het nog 4 weken ging duren. Na deze 4 weken kreeg ik weer te horen dat het nog 4 weken ging duren, dat was afgelopen vrijdag 5-10-2012 dus week 40. Ik heb ook diverse malen een mail gestuurd en krijg daar vervolgens geen antwoord op mijn gestelde vragen. Ik zou deze mail’s graag door willen sturen, naar wel mail adres kan dat? Tevens is het zo dat ik mijn vrouw de bank voor haar verjaardag wilde geven, wat dus mislukt is. Nu is ze over 2 weken uitgerekend en zou dan voor die tijd de bank willen hebben, maar dat gaat naar chesterfieldshowrooms idee niet lukken. Ik hoop dat u ons kan helpen

Binnen een week leveren of een schadevergoeding van 5%

Reactie van de melder van de klacht ardlydtab

7 jaren geleden - Inmiddels is duidelijk dat het dak van de producthal "product gereed" is ingestort in thailand. vandaar dat onze meubels opnieuw gemaakt moeten worden. Dus worden we 2 keer afgescheept met ja over 4 weken. en na de melding van de 2e keer krijgen we pas de uiteindelijke reden door. Beter laat dan nooit.

Alle klachten die gemeld zijn door ardlydtab