Klacht: Leer vertoond al kale plekken

op 26 april 2017 over chesterfieldshowroom.nl in de categorie Internetshops - Meubels

In oktober 2015 een 3 zits bank bij een vestiging van chesterfieldshowroom gekocht.
Nu vertoond deze al lelijke kale plekken van het leer op de biesjes van de zitkussens.
Melding gemaakt bij hoofdkantoor via mail.Deze werden wel beantwoord maar nooit binnen de beloofde 3 werkdagen…
Er werd om foto’s gevraagd.Daarna om een bon omdat mijn gegevens bij hun niet bekend waren.
Ik heb een foto gestuurd van mijn factuur.

Daarna werd er heel kort door de bocht gezegd dat ik een bank in een outletstore heb gekocht en daarop geen garantie wordt gegeven.
Dit staat nergens vermeld noch is dit genoemd…
Op de website pretendeert dit bedrijf juist uit te blinken in hun goede service,kwaliteit van hun producten en garanties.Op leer zelfs 5 jaar maar ik word simpelweg afgepoeierd met een slappe smoes dat dit niet geld bij outlet banken.
Outlet betekend toch niet meer dat je een verouderd model koopt??
Überhaupt sta je toch achter de kwaliteit van elk product wat je verkoopt en wat nu binnen afzienbare tijd al gebreke vertoond en bied je alleen daarom al een oplossing???
Ik heb dit ook nogmaals kenbaar gemaakt via mail en beloofd verdere stappen te ondernemen bij een niet alsnog acceptabele oplossing maar ik krijg geen respons meer….

Vervanging of herstel naar goed en acceptabel mooie zitkussens

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over chesterfieldshowroom.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over chesterfieldshowroom.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geurt509