Klacht: Check-in

op 13 juli 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Geachte Heer/ Mevrouw

Ik ga met jullie vrijdag 22 juli op vakantie naar samos de vertrek tijd is 6.40 en nu heb ik me al ingecheckt en al een stoel en daar staat op mijn ticket dat we om 5.30 vertrekken en om Boarding om 4.30 wat is het nu ik vanaf 7 juli hier al mee bezig telefonisch en oer mail krijg telkens rare mail ze lezen helemaal niet wat ik schrijf ze melden zelfs zou kijken of ik kunnen overboeken dat vraag ik helemaal niet , zaterdag zij ze zelfs je moet niet zo eigenwijs zijn naar de rand doorverbonden met een ander afdeling maar ze kon mijn niet helpen omdat het zaterdag was ze zou mijn daar maandag over terug bellen niet terug gebeld.
Ben net bij de reisbureau geweest met mijn papieren en zij zou de oude tijd aanhouden dat is 6.40 en als het 5.30 is mis ik de vliegtuig en zij ik zou het via teletekst in de gaten houden en op Facebook hebben ook veel mensen de vraag ze zijn bij jullie niet vriendelijk als ze de geld binnen heb . Heb vorig jaar ook al problemen gehad op mijn vakantie, als ik dit geweten heb had ik niet bij jullie geboekt en zou verstandig zijn een cursus lezen te geven ze lezen niet eens wat ik vraag.
Alvast bedankt
Corry Hoegee

Graag hoor ik hier iets van

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hoegee