Klacht: chauffeur stopt niet

op 07 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

voor de 2e keer in korte tijd stopt de chauffeur van bus 92 niet bij de halte weeskinderendijk beneden . ik vraag nog chauffeur mag ik eruit en zij antwoord was moet je op het knopje drukken (terwijl ik dit ruim van te voren heb gedaan en het stopsein rood staat?) Heel erg vervelend dit.

wanneer de buschauffeur op zou letten en minder bijdehand zou zijn en gewoon sorry zeggen als ze het niet gezien hebben. Erg onbeleefd , ga steeds vaker met minder plezier met openbaar vervoer.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Hallo Pauline, Jammer om te lezen dat het uitstappen in lijn 92 niet altijd even vlekkeloos verloopt. Kun je mij nog aangeven wanneer en hoe laat dit gebeurd is? Dan maak ik hier melding van bij de teammanager in de regio. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht PaulineL

10 maanden geleden - Bus 92 vanuit Ambacht naar Dordrecht om 07.09 uur.

Arriva

Heeft op 08 september 2016 om 08:14 geantwoord

Beste Pauline,

Bedankt voor de toelichting. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de teammanager in de betreffende regio zodat er hoor en wederhoor met de betreffende buschauffeur toegepast kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering en kun je bij halte Weeskinderendijk Beneden uitstappen.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door PaulineL