Klacht: Chauffeur rijdt door rood en tegen de richting in

op 08 juni 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een klacht over de UPS-chauffeur met kenteken 4-VLS-15 die kwart voor 6 ’s middags over de Rijswijkseweg in Den Haag reed.
De chauffeur reed vol door rood waardoor diverse fietsers vol op de rem moesten. Toen ik even een fotootje van de wagen wilde maken ging de chauffeur intimiderend achter mij aan rijden en reed daarbij tegen de richting in (ik reed zelf op de fiets). Hierbij ontstond een grote opstopping want inmiddels kwamen er weer auto’s van de andere kant.

Dat deze meneer wordt aangesproken door zijn werkgever over zijn gedrag als wegpiraat.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 14 april 2017 om 10:55 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Johnvanrooden