Klacht: Fabrieks fout. Parfum geeft uitslag

op 10 mei 2019 over Chanel in de categorie Mode

Beste,

Ik heb een klacht over uw product. Ik heb een week geleden een parfum gekocht ( eau tendre edp ). Toen ik deze op spoot was het een erg rare spuit flacon, het spoot in een harde straal. Ook de geur rook ik niet. Het had een hele sterke alcohol geur. Na 2 dagen kreeg ik enorme uitslag in mijn nek. Ik heb gesproken met de klantenservice en die vertelde mij dat ik gewoon langs kon gaan. Ik ben toen met het product naar de bijenkorf geweest en heb ik mijn verhaal gedaan. Ik kreeg een heel brutaal antwoord en werd niet geholpen omdat ze er niets mee konden. Ik vond het een hele slechte service omdat ik mij niet serieus genomen voelde en zij mij helemaal niet wouden helpen. Ze kwamen over alsof ik maar wat aan het zeggen was en waren met collega’s aan het fluisteren. Echt ongelovelijk! Een hele nare ervaring was het waardoor ik niet zo snel meer de winkel zou bezoeken! Kortom ik vind dat ik of een nieuw flacon moet krijgen of mijn geld terug. Ik ben dit niet gewend van Chanel. Normaal gesproken heb ik een fijne ervaring met top service, maar dit vond ik echt niet kunnen! Ik hoop op een oplossing en een antwoord terug. Alvast bedankt. Vriendelijke groet.

Nieuwe goede geur ontvangen of geld terug.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Chanel

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Chanel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yasmine1507