Klacht: Reageren niet op mails, veranderen levertijden en doen hun werk niet

UPS gedupeerde op 30 juni 2020 over Central Point in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik bestelde een paar weken geleden wat computer componenten. Alles behalve één onderdeel was op voorraad. Ik bestelde hier JUIST omdat het op voorraad was.
Binnen een dag had ik één onderdeel ontvangen, de rest had een andere verzenddatum gekregen.
Toen bleek dat ik een verkeerd onderdeel had besteld nam ik contact via Email.. Geen reactie.
Toen de verzenddatum verstreken was mailde ik. Geen reactie
Nadat ik belde gaf ik aan dat er niet op mails gereageerd werd en de verzenddatum al gepasseerd was zou ik vóór het eind van de dag bericht krijgen.
Volgende dag belde ik weer omdat ik geen reactie had gekregen, ineens kreeg ik een reactie via de mail dat de verzenddatum gewijzigd was.
Ik belde dat ik de bestelling wilde annuleren. In de tussentijd hadden ze de bestelling waarvoor ik gemaild en gebeld had (om te annuleren) gewoon verzonden.
Het andere deel van de bestelling had ik ook nog geen annuleringsbevestiging van dus belde ik ze weer op.. telefoon wordt niet meer opgenomen dus gechat, aangezien mails niet gelezen worden.
In de tussentijd is de retouraanvraag nog steeds niet behandeld. Dus ik weer bellen. Geen gehoor, dan maar chat. Vertel ik in chat hoe ze geen mails beantwoorden, niet reageren op verzoeken via de site of mail. Krijg ik als reactie dat het vervelend is dat IK dat zo zie en dat ik moet mailen naar een andere afdeling. Ik vertel dat ik net 3x heb verteld dat jullie niet reageren op mails.. maar ik moet gewoon mailen.. Maar jij werkt daar toch? jij kan toch wat doen?? Ja dat kan wel, maar ik wil dat jij mailt.

Ik wil dat mijn retouraanvraag wordt behandeld en dat het laatste deel van mijn bestelling wordt bezorgd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Central Point nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door UPS gedupeerde