Klacht: Product niet geleverd

Jiraiya38 op 23 maart 2018 over Central Point in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb afgelopen maandag 19 maart een telefoon besteld via Centralpoint.nl. Tot op heden heb ik mijn toestel niet ontvangen. Op het moment van bestellen was het toestel op voorraad.
Na het bestellen heb ik de medewerkers via een live chat nog gevraagd is mijn bestelling goed doorgekomen en klopt het dat ik het toestel de volgende dag geleverd krijg op dinsdag 20 maart Hierop heb ik als antwoord gekregen van ja, alles is goed binnen gekomen en toestel wordt volgende dag geleverd.

Afgelopen woensdag krijg ik ineens een mail dat het toestel niet op voorraad is en dat mijn order zonder dat ik erom gevraagd heb geannuleerd is. Inmiddels is mijn oude toestel verkocht en zit ik zonder telefoon omdat ik ervan uitging dat ik op dinsdag mijn nieuwe toestel zou ontvangen vertrouwende op de informatie van de verkoper.

Omdat ik het toestel voor een scherpe prijs in de aanbieding heb gekocht, kan ik nu bij centralpoint geen gelijkwaardige toestel uitkiezen. Ik wil het liefst het toestel ontvangen wat ik besteld heb. Maar als ik contact opneem met centralpoint geven zij aan dat het toestel nooit meer op voorraad komt, terwijl er op hun site staat dat het toestel 27 april verwacht wordt. En daarnaast is het ook nogsteeds mogelijk om een bestelling te plaatsen met dat artikel.

Ik ben geholpen en tevreden als centralpoint alsnog mijn bestelde toestel aan mij levert, indien zij niet aan dat toestel kunnen komen. Verwacht ik een vergelijkbare toestel met vergelijkbare specificaties zonder een bijbetaling te kunnen ontvangen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Central Point

Reactie van de melder van de klacht

3 jaren geleden - Dankjewel Robin

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Central Point nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door