Klacht: Order geannuleerd

Dennis2010 op 24 oktober 2017 over Central Point in de categorie Internetshops - Elektronica

Op vrijdag 20 oktober bestelde ik via de website van Centralpoint een laptop voor € 320,65. Dit was de enige die nog op voorraad was, een uitverkoop artikel blijkbaar voor een scherpe prijs. Er waren ook modellen die duurder waren, er stond dan ook netjes +XXX bij het plaatje voor hogere versie laptops.

Op de chat vroeg ik dezelfde dag nog na met vermelden van het ordernummer of de laptop dan maandag geleverd zou worden i.v.m. zorgen dat er iemand thuis moest blijven. Ik kreeg te horen dat het artikel pas maandag op de post zou worden gedaan omdat het magazijn al gesloten was.

Tot mijn grote verbazing ontving ik maandagochtend een mail dat de bestelling was geannuleerd omdat het ‘een kennelijke vergissing’ betrof en dat ze de order eenzijdig hebben beëindigd. Iets waar ik het niet mee eens ben en dit heb ik dan ook kenbaar gemaakt. Het was geen artikel van 900 euro die voor 90 euro erop stond, maar een laptop die voor € 265,- exclusief BTW te koop stond waar ze nu € 749,- exclusief BTW voor vragen.

Nakomen van de koopovereenkomst

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Central Point

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Central Point nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door