Klacht: Onbetrouwbare partij

Boze Klant... op 23 mei 2018 over Central Point in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb via Centralpoint een Apple watch 3 gekocht voor 277 euro. Later ontving ik een bericht dat de order was geannuleerd omdat de prijs fout was en er sprake was van een kennelijke fout en dat de normale prijs varieert tussen 399 en 459 euro.

Allereerst is de Apple ADVIESprijs 399 euro en kom je op het internet prijzen tegen van ca 300 tot 400 euro. De prijs van 277 is dus gewoon een leuke prijs en niet een prijs waarbij je denkt dat kan nooit. De wet schrijft dan ook voor dat alleen wanneer het heel duidelijk is dat de prijs niet klopt, bij voorbeeld omdat de komma verkeerd staat er sprake is van een kennelijke vergissing en ontbinding mogelijk is.

Aangezien dit hier duidelijk niet het geval is verwacht ik dan ook dat Centralpoint de (bevestigde) verkoopovereenkomst gewoon nakomt.

Nakoming van de verkoopovereenkomst

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Central Point

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Central Point nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door