Klacht: Centerparcs zeer verouderd en zeer vies

op 15 juni 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

We kwamen in het VIPhuisje van Park Heijderbos cottagenr. 165 omdat we 12,5jr getrouwd waren. Aankomstdatum was 23-03-2018 voor een lang weekend.
Bij binnenkomst zagen wij op de TV een roggel zitten.
Dus wij dachten na eerdere ervaringen, we gaan het huisje maar eerst weer schoonmaken. We hadden ook een sauna in het huisje zitten, dus wij met het gezinnetje, kinderen 7 en 11jr in de sauna. Er viel een kettinkje van mijn dochter op de grond en wilde het pakken en greep zoveel menselijke sappen en lichaamseigen stoffen en het kettinkje was gelijk bruin, zoals de hele vloer. We hebben hier nog foto’s van bewaard. We hebben er melding van gemaakt en de schoonmaakster kwam en had het dachten we schoongemaakt, bleek dus niet. Deze vrouw zei dat hier eigenlijk een boenapparaat hiervoor moest komen en meer licht. De schoonmaakster kon niet zien hoe smerig het was. Het hielp ook niet met een doekje. Te smerig ! We gingen ’s avonds naar bed. Het bed was zwaar doorgelegen. De volgende morgen wilden we ontbijten en de hagelslag van de vorige bewoners zat nog tussen de borden. De gaspitten zaten vol met vet en smurrie. De ventilatieroosters zaten vol met spinnenwebben en stof. Het huisje was zeer gedateerd, zelfs de schoonmaakster zei, sorry meneer, we krijgen te weinig tijd om schoon te maken. Wij kregen 2 beren voor onze dochter als troost en gratis koffietheelimonade en gebak. Eigenlijk kon je voor het huis niks vragen, het was niet in geld terug te krijgen. Zelfs de medewerkers van centerparcs vonden het een grote blamage. Wij hebben de klachten doorgegeven d.m.v. een enquete en hebben totaal nooit geen antwoord teruggekregen. Wij zouden graag de foto’s door willen sturen, dit kan ook op zoover.

We zijn tevreden als we ons geld terug krijgen of een gratis weekendje in een SCHOON huisje. Ons 12,5 jarig huwelijk hadden we ons heel anders voorgesteld in een VIP huisje in park Heijderbos, was cottagenr. 165.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 18 juni 2018 om 11:59 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door edwinsnaauw