Klacht: Centerparcs, C1000 actie

op 28 januari 2014 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 31 januari 2014 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 30 januari jl. is er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs.

Heeft op 31 januari 2014 om 13:58 geantwoord

Is nog niet opgelost!Ik moest de voucher laten zien scan of foto is gedaan.Niets nog gehoord!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Center Parcs beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door seat14