Klacht: Center Parks de kempervennen zwembad aqua mundo

op 20 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste Center Parcs,

ik ben gisteren 19 juli 2016 bij jullie wezen zwemmen samen met mijn vriend. Ik kom al jaren graag bij jullie zwemmen en heb het ook nooit erg gevonden dat het tarief redelijk hoog is voor het zwemmen tot gisteren.

Het zwembad was buiten gewoon vies! wij waren met duikbrillen onderwater aan het zwemmen en vonden meerdere vieze pleisters op de bodem van het bad met de vissen wel geteld 13stuks om precies te zijn. we zijn toen snel uit dat bad gegaan, vervolgens zijn wij in het grote bad van jullie gaan zwemmen daar lagen ook meerdere pleisters op de bodem, ook kaartjes van gekochte producten! om het top punt daarna te bereiken trok een andere klant van jullie die in dat bad zat een enorm stuk vel van zijn voet af en gooide het zonder pardon lekker in het bad. Toen hadden we het gehad en zijn we uit het bad gegaan en hebben onze spullen gepakt, onder de douche heb ik mij ook nog nooit zo smerig gevoelt na dit alles en ik zat ook nog eens onder de rode en blonde haren terwijl ik zelf DONKER BRUIN HAAR HEB dit kan dus nooit van mij zijn. overigens hadden wij een dag kaart gekocht voor 17,50 terwijl we door deze viezigheid maar 2 uurtjes zijn gebleven (13.00-14.55).

Wij zijn om het zo te zeggen zo teleurgesteld in de viezigheid van het bad zeker omdat wij dit niet gewend zijn bij jullie dat wij Nooit meer bij jullie willen komen zwemmen.

Ik zou heel graag mijn geld 2x 17,50 euro terug zien omdat we totaal niet tevreden zijn over de service van jullie bedrijf en het geld voor maar 2uur zwemmen in dit bad plus 5euro parkeer kosten ook zeker niet waard vinden,

ik hoop dat we dit ook kunnen oplossen en dat er iets gedaan word aan de Hygiene van het zwembad.

u kunt met mij contact opnemen,

groet,

Indira van den Heuvel

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 01 augustus 2016 om 10:32 geantwoord

Gast werd door de afdeling Guest Relations van het desbetreffende park per mail gecontacteerd op 29 juli. Hierin werd het één en ander uitgelegd. En ter ondersteuning van onze welgemeende excuses en uit gastvriendelijk oogpunt werd er uitzonderlijk aangeboden om kosteloos nogmaals gebruik te maken van de Aqua Mundo van Center Parcs.

Alle klachten die gemeld zijn door Reserving Heuvel zwembad