Klacht: zwarte lijst

op 14 augustus 2019 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

wij wouden net een weekend weg boeken bij cp en krijgen gewoon even te horen dat we op de zwarte lijst staan van cp eerst wordt en niet gemeld wat de reden was en door nog een keer bellen en 55 minuten later te horen gekregen dat wij te veel zeuren over het verblijf. wij hebben 15x geboekt en elke x was er wel wat , vieze huisjes, geen hernia planken (beide hebben we een hernia waardoor we die planken echt nodig zijn), slechte service in de restaurants, enz enz. wij geven niet eens elke klacht door die we hebben. en nu krijgen we dit te horen.

wij vermaken ons altijd op de parken ondanks de ongemakken die we onder vinden bij aankomst. de kinderen vinden het erg leuk om naar orry en friends te gaan en lekker in het zwembad te zijn.
savonds gaan we altijd even naar de gokhal en geven daar ook nog het nodige uit en elke dag uit eten en dat is altijd prima op orde (soms wat mindere keus van het eten).

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 14 augustus 2019 om 13:26 geantwoord

Heeft op 14 augustus 2019 om 13:34 geantwoord

Ik vind dat wel een hele makkelijke reactie en dus totaal geen oplossing. Blijkbaar mag je dus geen klachten hebben moet je je mond maar dicht houden en accepteren hoe je cottage eruit ziet of dat je klote nachten hebt omdat er geen planken meer zijn. En wat doen wij met al onze punten die wij nog hebben van de speelhallen dik 10000 pinten heb ik nog liggen? Wat voor oplossing is daar voor al die 100e euro’s die we hebben verspeelt?

Alle klachten die gemeld zijn door dumpergek