Klacht: Vies huisje

op 16 september 2019 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Voor degene die een klacht indienen bij CenterParcs, sinds oktober 2019, reageerst CenterParcs niet meer op KLacht.nl.
Center parcs Emmen (Sandur)⬇⬇
11-10-2019 als je een enquête invult naar aanleiding van onderstaand bericht, krijg je als je reactie; jammer dat u verblijf niet zo goed is bevallen!! Of je krijgt weer een aanbod; Uw laatste verblijf ligt nog vers in het geheugen en wij hopen dat u er erg van genoten heeft!!!?
Lees onderstaand in zijn geheel, dan kunt u zien hoe wij genoten hebben!!!!
17-9 Klacht is nog NIET opgelost, na een telefoontje van onze zijde, is de klacht opgepakt door een medewerker van Center parcs, we wachten af.
18-9 Medewerker heeft contact opgenomen, had een luisterend oor en is tot een oplossing gekomen, wachten nu af, tot de klacht WERKELIJK IS OPGELOST ( bij medewerker bekend).
2-10-2019 klacht is vandaag werkelijk opgelost. Deze medewerker verdient een hogere waardering, maar het overige is een 1 nog teveel ⬇

16 september 2019: Was net als de vorige keer een deceptie toen een heel mager excuses ( met 6 personen heeft men alles uit het huisje gehaald, schoongemaakt en vernieuwd!!!! Men schaamde zich voor hun eigen collega) met als belofte volgende keer alles prima in orde, NIET dus. Wij met volle moed, dat Center parcs (Sandour) Emmen er toch iets geleerd van zou hebben en belofte maakt schuld. HELAAS!!!!??
Nu weer hele vieze bedden, muren, penitrente geur!!!!vieze keuken, veel stof, spinnenwebben, schimmel enzovoort. Zeker zo erg als de vorige keer.
Van tevoren vriendelijk verzocht ivm COPD goed te poetsen. Helaas weer zelf schoongemaakt, zitten nu te wachten op schone bedden. Voor deze prijs verwacht je toch wel wat anders.Wachten tot 17.00 uur , anders is het DAG CenterParcs Emmen. Om 17.00 uur niemand gezien, receptie wist van niets.
Een aantal telefoontjes gepleegd, er is ons toegezegd dat we dinsdag voor 12.00 uur teruggebeld zouden worden, wachten nog heel even, anders ondernemer we actie, maar niet vanuit het Park, we zijn gegaan.

Bij medewerker bekend, zie 18-9 en 2-10

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 17 september 2019 om 10:42 geantwoord

Heeft op 17 september 2019 om 11:30 geantwoord

Bericht van

8 maanden geleden - Wij verblijven NIET meer op het park, wij zijn gisteren om 17.00 uur vertrokken zonder oplossing. Hoofdkantoor heeft een mail met bijlagen ontvangen, we zouden vandaag voor 12.00 uur gebeld worden wat nog niet is gebeurd (Ook de mail {10:42} die in de oplossing staat hebben wij niet ontvangen) Wij wachten nog op een oplossing en die bestaat wat ons betreft uit een volledige teruggave van onze betaling.

Alle klachten die gemeld zijn door A