Mijn Klacht:
Zijn 7 tot de 14de maart een week naar centerparcs de vossemeren geweest. Heb telefonisch geboekt omdat ik er met de kortingsbon niet uit kwam. Tis trouwens niet eens meer te betalen tegenwoordig alleen met kortingsbonnen is een weekje nog net te doen. Bij de boeking werd er niks gezegd over dat het park op bepaalde plekken aan het verbouwen was . Bij aankomst stonden er allemaal grote hekken bij de ingang wat al een vervelend gezicht was. Op de marketdome waren ze bezig om de pizzaria te verbouwen en was helemaal afgezet en als je er langs moest er allemaa stof vanaf kwam. Jammer want we wilde er graag eten . Boven bij de bowling baan was het helemaal afgezet. Daar zitten wij altijd in het bowling café en daar heb je mooi uitzicht over het zwembad en daar kun je ook altijd biljarten. Allemaal dicht en afgezet . Weer een teleurstelling. Bij de achteringang waren ze het pannenkoeken huis aan het verbouwen . Allemaal vrachtwagens en busjes die in de weg stonden en je er met je duur gehuurde golfkarretje die ik moest huren omdat ik ver van de marketdome af zat en ik met een hernia loop en ik daar dus ook €215,- extra voor moest betalen maar dat verder ter zijde. Wilde voor 60 euro iets boeken dichtbij maar dat kon niet want het park zat vol volgens de mevrouw waarbij ik de boeking deed. Maar het park was niet vol het was voor de helft afgezet omdat ze daar bezig waren . Ik vind dat dit allemaal gemeld had moeten worden bij de boeking en dan had ik ervoor kunnen kiezen om voor een ander te gaan. Vind dit niet echt kunnen en vind dit erg zonde van mijn week . Want precies alle dingen waar wij altijd gebruik van maken waren dus dicht . Maar je betaald tegenwoordig wel de hoofdprijs om daar te zitten want het is zo ontzettend duur geworden dat het voor de normale mensen niet meer te betalen is. Wij hebben onze klacht bij de receptie neergelegd en de dame van de receptie zei dat ze er niks aan kon doen . Maar wij gingen hier niet mee accoord en er is een manager bij gekomen. Die was verder heel vriendelijk en hij kon wat geld op het horloge zetten zodat we wat op het park konden doen. We hebben er een avondje patatzaak van gegeten maar was gelijk al 90 euro kwijt . En verder twee rondjes op de marketdome waar je net 4 man gelijk al 23 euro kwijt bent voor 1 rondje. Ik had liever gewoon het geld contant terug gekregen of gewoon een mooie kortingsbon voor een volgende boeking want dit vind ik echt niet een goede oplossen . Hoop dat jullie wat voor mij kunnen betekenen want ik baal echt dat mijn hele week verpest is .
Gewenste Oplossing:
Met een vergoeding van die week want ik vind dat ze dit hadden door moeten geven toen ik de boeking maakte en ik er voor had gekozen om daar een ander park te gaan . En desnoods een mooie kortingsbon zodat ik weer een volgend verblijf kan boeken .
