Mijn Klacht:
Op onze klacht hebben wij op 15 mei een standaard terugkoppeling op ontvangen, helaas heeft Center Parcs nog steeds niet de moeite genomen om onze klacht in behandeling te nemen.
Inmiddels hebben wij al meerdere malen getracht Center Parcs telefonisch te bereiken maar helaas alle keren na ruim drie kwartier het wachtmuziekje aangehoord te hebben en nog steeds geen medewerker gesproken te hebben heb ik van ellende de verbinding maar verbroken.
Op 2 februari 2020 hebben wij met u een overeenkomst gesloten voor een verblijf in Center Parcs van 1 t/m 4 mei 2020. Vanwege de coronacrisis kon Center Parcs deze overeenkomst niet nakomen.
Nadat wij zelf op 11 mei telefonisch contact met Center Parcs hebben gezocht, omdat wij op dat moment nog niks hebben mogen vernemen over de terugbetaling van ons geboekte verblijf, ontvangen wij ineens een voucher per e-mail.
Aangezien wij niet verplicht zijn om de voucher te accepteren en wettelijk gezien recht blijven houden op ons geld, en daarbij zien wij in de voorwaarden dat de voucher beperkt bruikbaar is en tevens niet overdraagbaar, accepteren wij deze voucher niet en eisen wij ons geld terug. Wij zien namelijk geen mogelijkheid om de voucher te gebruiken voor 30 september 2021 voor het doel en de samenstelling (drie gezinnen, waarvan leden binnen de risicogroep) waarvoor wij dit weekend oorspronkelijk hebben geboekt.
Wij weigeren om deze reden uw voucher en eisen ons geld (€ 1.259,-) terug.
Gewenste Oplossing:
Als Center Parcs het geld terug stort in plaats van een voucher waarvan wij op voorhand al aan hebben gegeven deze niet te accepteren.
