Klacht: Schandalig verouderd huisje

op 17 mei 2019 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij hebben voor een midweek ( 29 april tm 3 mei) een 8 persoonshuis gehuurd, maar de staat van dit huisje is echt ver beneden de maat wij hebben voor een midweek €803,00 betaald. dit is echt veel te veel voor wat je krijgt.
Als je op vakantie bent dan wil je het fijn hebben en er even uit zijn, wij hebben het gevoel 30 jaar terug in de tijd te zijn gegaan en als we thuis waren gebleven vele malen beter en goedkoper af waren geweest! Dit vieze, ouwe huisje wat ver beneden de maat is zorgt alleen maar voor ergenissen i.p.v. het gevoel er even uit te zijn! Slechts enkele voorbeelden zijn:
vocht, schimmel in de woonkamer, smerig zwart geworden trektouw in de badkamer, geen prullenbakje maar een vuilniszak in je slaapkamer, deuren van de slaapkamers die door de vieze vloerbedekking niet dicht gaan, verroest bestek, bij het huisje zit 1 groene tuinstoel (voor 8 personen!!!) die stuk is en waar een kind met zijn vinger tussen zat, 1 ligbed die stuk is echt te veel om op te noemen!
Wij zijn echt vaste klant van CenterParcs ( een paar weken terug nog naar de Eemhof geweest), maar dit hebben we nog nooit meegemaakt.

Nog een aanvulling op alle klachten:
-De badkamer boven kan je als je boven de 1.70cm bent niet normaal douchen ivm de schuine wand.
-Stop van het bad boven was te klein, konden daar dus niet in bad.
-Schimmel in de kitranden
-De badkamer beneden na het gebruiken van het bad lekkage in de aangrenzende kamer…conclusie reistas met kleding drijfnat!

Wij zijn donderdag heel snel naar huis gereden zodat we thuis nog 1 dag van onze vakantie konden genieten, in ons eigen mooie huis met een schone frisse badkamer!

Als Center Parcs Zandvoort op hun website zouden vermelden dat ze ook verouderde huisjes verhuren met daarbij een aangepaste prijs zou je weten wat je boekt en de verwachting al anders zijn.. nu hebben wij 800euro betaald, wat echt een flink bedrag is voor 5 dagen en totaal niet in verhouding staat bij wat wij hebben gekregen hiervoor.
het is niet een bedrag wat wij zomaar even betalen, dus als we dat doen willen we er een fijne verzorgde vakantie voor terug.

geloof ons, we kamperen altijd in de zomervakanties, dus zijn absoluut geen luxe paardjes. maar zoals dit huisje was kan echt niet.
we hebben deze klacht bij Center parcs gemeld, helaas krijgen wij als
antwoord dat ze het betreuren, we krijgen als vergoeding een Voucher van 250euro. dit is echt niet afdoende.
we willen ons geld terug geen voucher, een voucher betekend dat we nog eens een keer terug moeten en zeker moeten bij betalen dus dit is geen vergoeding dit is een nieuwe verkapte betaling. voorlopig willen we niets met center parcs meer te maken hebben

minimaal de helft van het betaalde bedrag terug!

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

6 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

5 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 20 mei 2019 om 10:14 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Nloch