Klacht: Persoonlijke gegevens onrechtmatig gebruikt.

op 14 januari 2019 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Tijdens mijn telefonisch contact mbt informatie over beschikbaarheid moest ik vooordat de telefoniste in het systeem kon kijken eerst mijn persoonlijke gegevens opgeven. Ik heb aangegeven dat ik dat iets te voorbarig vond maar voegend haar kon dat niet anders. Ik heb uiteindelijk niet geboekt en aan het einde van het gesprek verzocht om al mijn gegevens te verwijden Tot mijn verbazing ontvang ik twee dagen later een nieuwsbrief op basis van de toen door mij verstrekte gegevens. Lekkere manier van omgaan met klanten, persoonlijke gegevens en verzoeken.

Dat weet ik nog niet. Ik laat mij op dit moment over deze privacy kwestie informeren.

1 dag geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 14 januari 2019 om 17:07 geantwoord

Op 14 januari jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs hoofdkantoor een e-mail gestuurd naar deze gast. Er werden excuses aangeboden voor het ongemak dat deze gast heeft ervaren naar aanleiding van zijn telefonisch contact met het Contact Center van Center Parcs. De opmerkingen werden doorgestuurd naar de leidinggevende afdeling.

Alle klachten die gemeld zijn door Centerparcsklacht