Klacht: Onjuiste informatie

op 16 januari 2020 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

14-1-2020 was ik bij eemhof zeewolde (aqua mundo) samen met mijn man.paar weken ervoor had ik gebelt om informatie te vragen over de openingstijden. U collega gaf aan dat het zwembad tot 21.00 open zou zijn,waarop ik een afspraak heb gemaakt voor 14-1-2020. We waren rond 18.30 bij centerparcs.u collega gaf bij entree niet aan dat het zwembad tot 20.00 open was.eenmaal binnen bij de ingang deed het entree kaartje van mijn man het niet.Er was ook niemand die ons op dat moment kon helpen.Na 10 min bellen eindelijk iemand aan de lijn gehad en die deed het poortje voor ons open.rond 18.45 waren we binnen .Uitgekleed etc was het inmiddels al bijna 7 uur.eenmaal in het bad,kwam 19.45 iemand langs om te melden dat het bad 20.00 zou sluiten dus we moesten 19.45 al het bad uit.we vonden dit verschrikkelijk en hadden we nooit verwacht dat we na 45 min eruit moesten.ik vroeg aan meneer of de tijden waren veranderd,die zei dat maand januari rustig is en daarom eerder sluiten.ik vind het belachelijk hoe het is gegaan.we hebben bijna 40€ moeten betalen voor zwemmen en parkeren voor maar 45 min. Door verkeerde informatie. Ik heb daarna jullie 34 x telefonisch niet kunnen bereiken werd iedere keer opgehangen.ik hoop dat ik mijn geld terug kan krijgen.

Ik ben tevreden als ik of mijn geld terug krijg of nog een keer gratis kunnen zwemmen.anders kom ik hier nooit meer terug.ik hoop dat u me kan helpen

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

Alle klachten die gemeld zijn door FatihSercin