Klacht: Omboeking Village Nature Paris naar te kleine accomodatie

op 12 oktober 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

In Augustus van dit jaar zouden wij verblijven op dit park, er werd ons een week vantevoren meegedeeld dat het park nog niet af was, onze zomervakantie viel gedeeltelijk in t water.
We hebben het toen omgeboekt naar de herfstvakantie, gratis upgrade naar Vip cocoon 6 persoons.
Nu 3 dagen voor we gaan krijgen we een mail met de mededeling dat de cocoons niet klaar zijn en dat we omgeboekt zijn naar een 52M2 4 persoons appt.Kompleet onacceptabel.
3 keer gebeld reeds en minimaal 30 min in de wacht om vervolgens doorverbonden te worden met de juiste persoon, en weer in de wacht gezet te worden.
ik heb gezegd dat ik toch minimaal een 6 persoons accomodatie wens, maar ze kunnen niks doen behalve annuleren.
Nu 2 dagen voor vertrek wordt het lastig om nog wat anders te vinden.

ik wens gewoon dat de afspraak wordt nagekomen, zeker aangezien dit de 2e maal is dat ze dit flikken, 2 vakanties naar de knoppen.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 17 oktober 2017 om 11:45 geantwoord

Bericht van Center Parcs

1 dag geleden - beste, Ik ben niet het soort persoon van persoonlijk worden maar toch moet me dit nog van het hart. Deze vakantie met onze 4 kinderen was ter gelegenheid van ons 10 jarig jubileum. Gezellig als gezin als verrassing. Tja van de zomer werden wij hier niet blij van maar het werd toch nog opgelost. Dat wil zeggen opgelost als in de zin dat wij hebben geschikt met 2 huisjes voor de ruimte en t voldoende aantal slaapkamers en omdat je kinderen niet weer kan teleurstellen. Daarom is er geschikt van onze kant. Wij zijn natuurlijk niet blij dat we gescheiden slapen als gezin.. Goed na aankomst in het park alles prima en naar ons zin, zijn wij t park rond gaan lopen en gaan kijken bij het huisje waar wij oorspronkelijk in zouden zitten. Wat zien wij daar? Juist het huisje is gewoon geboekt en is dus wel gewoon klaar. Wij zijn naar de receptie geweest en zij hebben het nagekeken. Ons huisje is een paar dagen voor de reis gewoon ingeboekt naar een ander gezin. Ik vind het echt echt onacceptabel dit. U begrijpt dat wij met 4 kinderen niet vaak weg gaan en dus echt zeeeeeeeer teleurgesteld in jullie omgang met klanten. Ook is hier op het park een aantekening gemaakt van onze klacht! Gegroet

Bericht van Center Parcs

1 dag geleden - Ik ben niet het soort persoon van persoonlijk worden maar toch moet me dit nog van het hart. Deze vakantie met onze 4 kinderen was ter gelegenheid van ons 10 jarig jubileum. Gezellig als gezin als verrassing. Tja van de zomer werden wij hier niet blij van maar het werd toch nog opgelost. Dat wil zeggen opgelost als in de zin dat wij hebben geschikt met 2 huisjes voor de ruimte en t voldoende aantal slaapkamers en omdat je kinderen niet weer kan teleurstellen. Daarom is er geschikt van onze kant. Wij zijn natuurlijk niet blij dat we gescheiden slapen als gezin.. Goed na aankomst in het park alles prima en naar ons zin, zijn wij t park rond gaan lopen en gaan kijken bij het huisje waar wij oorspronkelijk in zouden zitten. Wat zien wij daar? Juist het huisje is gewoon geboekt en is dus wel gewoon klaar. Wij zijn naar de receptie geweest en zij hebben het nagekeken. Ons huisje is een paar dagen voor de reis gewoon ingeboekt naar een ander gezin. Ik vind het echt echt onacceptabel dit. U begrijpt dat wij met 4 kinderen niet vaak weg gaan en dus echt zeeeeeeeer teleurgesteld in jullie omgang met klanten. Ook is hier op het park een aantekening gemaakt van onze klacht! Gegroet

Heeft op 18 oktober 2017 om 16:34 geantwoord

Gegroet