Mijn Klacht:
hallo
ik heb gereserveerd voor Eperheide 9 juli
vandaag bel een Wilke me op voor te zeggen dat 150 euro moet betalen
normaal doe ik dat Nooit ik betaal altijd op de vakantie zelf
en nu opeens moet ik van te voren betalen daarbij zei ze dat dat al jaren zo is dat je van te voren moet betalen sorry maar dat kan niet want ik ben vorige week nog daar geweest en betaalde toen ook op het park mevrouw Wilke was heel erg onbeschoft
daarna krijg ik een man aan de lijn opeen toen ik in gesprek was met Willeke
hij zei : ik ga je nu door sturen om de vakantie te annuleren terwijl ik daar helemaal niet mee eens was
uit eindelijk kwam ik met iemand aan de lijn waar ik mee heb afgesproken 75 euro vandaag door te sturen
dat heb ik alsnog gedaan terwijl ik het eigenlijk altijd op het park zelf betaal maar goed
uiteindelijk belde ik nog een keer terug voor te vragen hoeveel ik op het park nog moest betalen
toen zei een mevrouw 660 euro ik dacht hoe kan dat nou ? het was toch niet 660 euro ik neer gelegd en me vriend gevraagd
hij zei ook nee het was niet 606 euro
ik terug gebeld toen kreeg ik een mevrouw gebeld ik vroeg mag ik nog een keer het bedrag weten toen zei ze 606 euro toen ik oké prima dat kan kloppen nog geen minuut later wordt ik weer doorverbonden met een mevrouw en die zei wat is nu eigenlijk je vraag toen zei mijn vraag is hoe kan het nu opeens 660 euro zei toen zei ze nee het is 606 oke prima
maar ik vindt dit echt niet normaal hoe ze ons daar hebben behandelt
ik wil hier verder mee gaan
graag hoor ik meer hier van
mvg hensen
Gewenste Oplossing:
dat ik mijn verhaal kan doen en dat er wat tegen hun wordt gedaan want dit is niet normaal
