Klacht: Klantonvriendelijkheidkwaliteitprijs

op 09 november 2019 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Goedemiddag,

Als trouwe gast van Centerparcs besloten wij voor mijn verjaardag, voor de 4e keer in een jaar Centerparcs te bezoeken. Nu voor de eerste keer in Zandvoort, wij hadden namelijk vernomen dat er een nieuwe wildwaterbaan was en wilde deze graag bezoeken. 3 dagen van te voren werden wij gemaild dat de wildwaterbaan defect was tot en met donderdag 07 november. Dit zou betekenen dat wij vrijdags gebruik konden maken van de wildwaterbaan. Wij hebben hierover gebeld met Centerparcs en er waren geen wijzigingen mogelijkde baan zou echt open zijn vrijdag 8 november.

-Onze hotelkamer was erg mooi en vernieuwd maar overal lag een dikke stoflaag op.

-De houding en klantonvriendelijkheid van de medewerkers van het park bij de receptie hotel verbaasde wij ons over.

-Pinautomaat de hele week defect: Er werd ons afgesnauwt dat er overal gepint kon worden, wij gaven aan dat wij in de game hal(waar veel apparaten het niet deden en er was geen service wat ons verteld was tussen bepaalde tijden, via de app konden ze ons ook niet helpen) graag wilde en daar geen pin was. Vervolgens werd ons verteld dat iedereen wel geld op zak moet hebben en we anders maar naar de pinautomaat op 15 min! lopen moesten gaan in de regen. Onze oplossing was dat wij ergens op het park wilden bijpinnen, dit was ook niet mogelijk, wat erg vreemd is als de automaat al dagen niet werkt en er dus een makkelijke oplossing zou zijn, maar volgens de medewerkster was het heel normaal dat iedereen met contact geld naar het park komt.

Wildwaterbaan: Wij vroegen wij naar de wildwaterbaan op donderdagavond en er werd gezegd: Nee mevrouw de werkzaamheden zijn gewoon tot en met vrijdag, niet tot donderdag dus hij gaat niet open. Echter hebben wij op de mail staan dat dit tm donderdag zou zijn, toen ik dit aangaf werd mevrouw geirriteerd en vond dat het ons eigen probleem was. Wij zijn erg geschrokken van de klantontvriendelijkheid in het hotel en de onduidelijkheid over een wildwaterbaan, waarvoor wij kwamen. Anders hadden wij van te voren omgeboekt.
De service bij de Eemhof hebben wij als een 10 ervaren, dit was tijdens dit verblijf echter niet het geval en wij verlieten teleurgesteld het park.

De compensatie van 10 euro is niet realistisch voor het park en waarvoor wij kwamen, graag zien wij een passende oplossing voor ons volgende bezoek bij een ander park.

Alvast bedankt.

K Cordes.

Alle klachten die gemeld zijn door kcff