Klacht: Geen antwoor op vragen

Ilse De Brandt op 16 juli 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Boekingsnummer 6746605
In augustus gaan wij met ons gezin naar Center Parcs Village Nature. Ik heb al verschillende keren naar de klantendienst getelefoneerd met een vraag over dit park en eventuele bij te boeken arrangementen, maar ik geraak aan geen info. Ik krijg steeds als antwoord dat dit geen park van Center Parcs is. Dat het juist wordt ingeboekt door Center Parcs. Sorry, maar dit is een heel zwak excuus… Ik heb de boeking gemaakt via de website van Center Parcs. Wanneer ik onder ‘parken’ kijk, staat Village Nature in de lijst. Wanneer ik dan klik op het park, kom ik op de parkpagina waar duidelijk het logo van Center Parcs opstaat. Dan verwacht ik ook de service van Center Parcs. Ik heb in het verleden al eens aangehaald dat ik niet de voordelen van vroegboeking en Friends kreeg bij de boeking. Men heeft toen de reserveringskosten in mindering gebracht. Dat vonden wij een mooie geste. Maar de activiteitenvouchers – zoals we gewoon zijn bij Center Parcs – waren natuurlijk veel leuker geweest. Daar hadden we op onze vakantie iets aan gehad. Ik telefoneerde bijvoorbeeld om te vragen op welke dag de muzikale buffet-avond doorgaat die kan bijgeboekt worden. Is dit een vaste avond of is er keuze van dag. Hierop kan men mij niet antwoorden. Want ‘het is geen park van Center Parcs’. Ik telefoneer thans naar het telefoonnummer dat bij mijn boeking staat in Mijn Centerparcs. Dit is een simpele vraag waarop ik geen antwoord krijg. Ik telefoneerde een andere keer om te vragen of er ontbijtarrangementen of half-pensionarrangementen kunnen bijgeboekt worden. Hierop kan met mij niet antwoorden, want ‘het is geen park van Center Parcs’. Dit is toch een hele simpele vraag… Men kan mij niet zeggen of ik op het park kan ontbijten in een restaurant. En of ik een ontbijt-arrangement op voorhand kan boeken. Ik telefoneerde om te vragen dat – wanneer ik tickets voor Disneyland bestel via de website van Center Parcs – of ik dan nog moet aanschuiven aan de kassa van Disneyland of dat ik meteen naar binnen kan. Dit maakt een groot verschil uit in tijd. Hierop kan men mij niet antwoorden, want ‘het is geen park van Center Parcs’. Ik kan hiervoor informeren op het park zelf. Maar voor ik de tickets boek en betaal via jullie website, heb ik graag een antwoord op mijn vragen. Gelijk welke vraag ik stel, ik krijg nooit een antwoord. Ik heb de boeking gedaan via Center Parcs. Ik krijg dan ook graag een antwoord via Center Parcs.

Gewenste Oplossing:

Ik krijg graag een antwoord op mijn vragen. En niet 'het is geen park van center parcs' als antwoord...
Meer en meer beginnen wij spijt te krijgen van deze boeking. Wij wilden het nieuwe park van center parcs verkennen. Want zo promoten jullie dit op de website: als jullie nieuwe park. Maar als puntje bij paaltje komt, houden jullie jullie handen af van de boeking. Dan is het plots geen park meer van jullie.
Wij hebben dit park geboekt om de service van center parcs te hebben. Maar dit blijkt in niets het geval te zijn. Het lukt zelfs niet om aan simpele info te geraken over het park.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 18 juli 2018 om 14:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 18 juli 2018 heeft het Webcare Team van Center Parcs hoofdkantoor telefonisch contact opgenomen met de gast. Er werden excuses aangeboden voor het ongemak dat de gast reeds ervaren heeft omtrent het reserveren van arrangement bij Villages Nature Paris. Er werd een gepast antwoord aangeboden en voor meer informatie over de culinaire arrangementen werd er verwezen naar het telefoonnummer van het park.

Alle klachten die gemeld zijn door